Subscribe

* indicates required

October 11, 2011

Why Did God Create Stupidity?

 Ca sa nu ne plictisim probabil. Un oras cultural, intesat cu tarabe, balciuri, mii de culori, care de care mai tipatoare. O sfanta descompusa, la care ne inaltam rugaciunile (desi prin Biblie parca se spunea de un singur Dumnezeu), calcandu-ne in picioare, injurandu-ne, folosind diferite tertipuri, pentru ca acolo, sus, Doamne-Doamne vede cine ajunge primul in fata Preacuvioasei ...


Cica sunt o fire empatica. Si totusi, astazi mi-a ajuns toata idiotenia, toata prostia vazuta in ultimii ani de facultate. Cica o facultate ne schimba – si DA, cred ca am crescut prin ceea ce am facut in acesti 4 ani – dar pentru unii, felul in care suntem la gradinita ramane valabil si-n anii varstei a treia ... sau poate varsta a treia e de vina de accentele adolescentine, incapatanate, prostesti, cu care ne tratam dragii nostri colegi ...


M-am saturat de stupiditate in seara asta. M-am saturat sa vorbesc o limba si sa explic niste lucruri in romaneste, iar anumite persoane sa o tina mult si bine pe-a lor. M-am saturat de oameni incapabili sa-si recunoasca propriile greseli, de oamenii lideri (dictatori mai degraba), care fac totul dupa pofta inimii lor. Dar in special m-am SATURAT de oamenii care se plang mereu, care vorbesc mereu pe la spate, care atunci cand au ocazia de a se exprima, stau tacuti, in banca lor, simpli spectatori la circ. Dragi tovarasi (ca pentru unii, vremurile de aur n-au apus), am uitat sa aduc popcornul de pe Stefan.

1 comment:

  1. Cred că perioada asta este cea mai barbară din tot anul. Într-un oraş barbar, de fapt,. nici nu i-aş mai zice oraş. Cred că e cel mai agresiv loc în care am stat, cu aberaţii enorme, cum ar fi spoiala asta religioasă. Nu mai zic :(

    ReplyDelete

Joy/Vertigo

No matter what the future holds, there is the moment of today of pure  joy, which reminded me of the first novel I read long time ago by Pau...