Subscribe

* indicates required

May 14, 2012

Happy Pills


Ascult melodia aceasta incontinuu, de cum am ajuns acasa. Cred ca titlul ei e ideal pentru ziua mea de azi… am stat aseara cateva ore bune ca sa fac un PowerPoint cu muzica aia, care zic eu ca are ceva de zis, care a lasat ceva in urma, care se cheama MUZICA si nu Lady Gaga sau Inna (doi sau un n?)… am aflat cu uimire ca Queen e expirat, ca “cine naiba ii mai asculta zilele astea?!”, ca Scorpions, Nirvana, Metallica, Roxette si alti cativa sunt numai buni de aruncat la gunoi… iar muzica de valoare e reprezentata de B.U.G. Mafia, Parazitti, sau tot ceea ce se defineste prin manele… spre exemplu, la intrebarea cine oare canta Show Must Go On, mi se raspunde simplu Florin Salam. Si-n toata agitatia, plictiseala si fiasco-ul de azi, ma tot intrebam ce caut eu aici…


Asa ca tot apas pe “reply”, intr-o melodie de-a N. Jones… si aceasta bineinteles expirata in opinia multora, intrebandu-ma daca or exista niste “happy pills” si pentru mine…


Felicitari parintilor care au facut un copil doar cu gandul la o iluzie a nemuririi, la o pensie alimentara, sau fara sa se gandeasca ca ala mic are nevoie de mai mult decat mancare, adapost si jucarii. Felicitari mass-mediei (care jigneste de fapt ramura jurnalistica) de toate stirile despre violuri, crime, si mai stiu eu ce alte subiecte de maxima importanta. Felicitari tuturor celor care promoveaza "cultura" din zilele de azi.

No comments:

Post a Comment

Joy/Vertigo

No matter what the future holds, there is the moment of today of pure  joy, which reminded me of the first novel I read long time ago by Pau...