Subscribe

* indicates required

March 26, 2023

Eden

Uneori viata pare a fi o piesa absurda, in care ajungi sa te detasezi de propria persoana si sa privesti de undeva din afara lucrurile care se intampla. Alteori aceasta nu este ,,cronica unei morti anuntate”, ci se opreste sau se schimba cand te astepti mai putin. Iar acest absurd pe care uneori il mai prindem din cand in cand la televizor pare ceva indepartat, desprins dintr-o carte, care nu ni se poate intampla noua. Pana se intampla, o data, de doua ori, de trei ori.

O singura data, lucrurile care mi-au schimbat viata, au fost in cel mai ciudat mod posibil anuntate. Si atunci, nimic nu mi-a stat in putere sa le schimb. Nu stiu cum se va termina totul, nu stiu cum lucrurile se vor schimba, sau cat vor sta in aceeasi stagnare, nu stiu cati dintre noi suntem constienti de lipsa de control pe care o avem. Nu stiu cate depresii ne mai asteapta si daca cineva, candva, chiar va sti sa ne asculte. 

“Memory is identity”, si este cu siguranta identitatea mea. Daca ar exista un Dumnezeu, i-as cere sa o pot lua cu mine pentru ca in amintiri avem putinii oameni pe care ii indragim. Si pentru asta, da, as lasa si acele amintiri care bantuie sa o mai faca o vesnicie. Nu stiu cat am reusit sa fac aici, nu stiu daca am pus vreo amprenta in viata cuiva, nu stiu daca am reusit sa fac o diferenta pe unde am calcat. Dar as vrea ca putinii oameni care au facut pentru mine o diferenta sa o stie.  



No comments:

Post a Comment

Joy/Vertigo

No matter what the future holds, there is the moment of today of pure  joy, which reminded me of the first novel I read long time ago by Pau...