Subscribe

* indicates required

November 30, 2021

Rădăcini

 ,,Cei care râvnesc la un loc sunt bântuiți de lăcomie, cei care bâjbie prin timp sunt arși de dor...” (Nora Iuga)

Am dat astăzi de acest rând care descrie cel mai bine starea de acum. Am înotat atât de mult în sens opus rădăcinilor că nici nu mai știu de când am început. Se spune că atunci când ești la final, îți revezi viața prin fața ochilor. Cam așa se întâmplă când pierzi pe cineva care a contat... ești prins în altceva și brusc te trezești bâjbâind prin timp, amintindu-ți plimbări lungi, verande vechi, și frânturi de cuvinte.

Am zis de atâtea ori nu mai pot în ultimul timp că nici eu nu mă mai cred. Cazi, te ridici, te târâi, cazi din nou, iar te ridici. Pe pilot automat. Până te simți sugrumat de toate rădăcinile care te-nconjoară, tras înapoi, încercând să găsești o fărâmă de coerență. Și de speranță. 

No comments:

Post a Comment

Joy/Vertigo

No matter what the future holds, there is the moment of today of pure  joy, which reminded me of the first novel I read long time ago by Pau...