Subscribe

* indicates required

December 10, 2017

Dor



Mi-e dor de oameni frumoși, de oameni diferiți, inteligenți, de Oameni cu care să poți purta o conversație dincolo de banalități, de ceea ce se întâmplă într-o școală sau clasă. De oameni nebuni, oameni colorați, oameni de la care ai mereu ce să înveți, oameni la care te-ai gândit o viață întreagă și pe care nu știi pe unde să îi mai cauți.

Mi-e dor de vulnerabilitate, nu să o tot aud și să o văd în celălalt, ci în a o da, în a o arăta, în a fi și altceva decât acel mic roboțel sau Supraom cu răspunsuri la toate. Îmi este atât de dor de asta. Mi-e dor de căldura din celălalt, mi-e dor de toate acele lucruri pe care le tot dau celorlalți.

Mi-e dor de iarnă, de fulgi, de gheață, de acel Decembrie al meu. 


No comments:

Post a Comment

Bird set free

„Every time I find the meaning of life, they change it.” (Daniel Klein) You see, I’ve had a design, and I don’t know where I did wrong. ...