Subscribe

* indicates required

December 30, 2017

29

Am vrut să scriu altceva aici, dar am văzut pe un dealcudor o leapșă de care am să mă folosesc puțin în postarea aceasta.

1.   Iubesc să citesc cărți cu un stil diferit de cele normale, ,,complexe”, care îmi pun creierul în mișcare.
2. Îmi plac câinii și mereu mă văd având cel puțin unul lângă mine (momentan am 3).
3. Țin minte mult prea multe lucruri, deși memoria mea nu merge mână-n mână cu concentrarea.
4. Detest că am o mulțime de complexe. 
5. Iubesc natura și mă simt cu adevărat acasă în mijlocul ei.
6. Îmi plac călătoriile.
7. Nu stau deloc bine cu simțul orientării. 
8. Sunt o persoană introvertită, deși în mediul social mai reușesc să ascund asta.
9. Îmi plac lucrurile simple.
10. Nu suport zgomotele și certurile.
11. Îmi place să îi ajut pe cei din jurul meu, dar nu las foarte multă lume aproape de mine.
12. Am renunțat demult în a mai avea pretenții la oamenii din jurul meu.
13. Îmi place muzica clasică și ambientală.
14. Ador și îmi este tare dor să patinez.
15. Am o colecție de felicitări de la vârsta de 6 ani.
16. Scriu mai mereu, deși nu mai vorbesc despre asta de ceva timp.
17. Sunt o persoană extrem de empatică, și în același timp (prea) pragmatică și rațională și mă gândesc la mai multe aspecte înainte de a lua o decizie.
18. Nu am răbdare să urmăresc filme de una singură.
19. Asociez amintirile sau stările de moment cu diverse melodii.
20. Mi-a plăcut cândva tare mult să dansez.
21. Vreau mereu mai mult de la mine și în același timp uneori simt că nu am făcut nimic în viață.
22. Îmi este foarte greu să vorbesc despre mine sau să cer ajutorul.
23. Văd mereu în fiecare om povestea din spate și de aceea îmi este greu să îi judec sau să mă iau de ei atunci când e cazul.
24. Îmi place să merg la teatru și aș vrea să fac asta mai des.
25. Ador muntele și zăpada, toamna plină de culori și lucrurile/locurile artistice.
26. Mi-ar fi plăcut și uneori mă întreb dacă nu ar fi fost mai bine să fi făcut psihologia.
27. Mă simt uneori singură și mă gândesc că într-adevăr, ignorance is bliss.
28. Îmi plac oamenii colorați și nebuni, cu simț artistic, diferiți de restul lumii.
29. Sunt mai mereu omul pe care ceilalți contează atunci când vine vorba de ajutor. 

No comments:

Post a Comment

Bird set free

„Every time I find the meaning of life, they change it.” (Daniel Klein) You see, I’ve had a design, and I don’t know where I did wrong. ...